‚—

Tento článok už nie je aktuálny, nakoľko Google predmety sa nepodarilo rozbehnúť podľa pôvodných predstáv, viac na túto tému som napísal na blogu Stratégií.

Akadémia Médií (Odborná vysoká škola mediálnej a marketingovej komunikácie v Bratislave) rozširuje svoje portfólio predmetov o dva nové, jedinečné predmety. Unikátnym projektom prináša do slovenského vzdelávacieho systému po prvýkrát predmety Google.

V akademickom roku 2014 – 2015 sa budú môcť, nie len študenti Akadémie Médií, ale aj študenti všetkých slovenských vysokých škôl, prihlásiť do kurzu Google Analytics a Google AdWords. Tie im predstavia nástroje, ktoré sú v dnešnej dobe nevyhnutnosťou webovej analytiky a online reklamných kampaní.

Kurz Google Analytics študentov podrobne oboznámi s problematikou webovej analytiky, naučia sa vďaka nemu pracovať s reportami a grafmi, sledovať a vyhodnocovať online kampane a aktívne využívať užitočné funkcie daného nástroja pre vylepšovanie efektivity webu.

Vďaka kurzu Google AdWords študenti získajú vedomosti o fungovaní online reklamy a PPC systémov. Naučia sa využívať všetky možnosti nástroja Google AdWords od textového vyhľadávania, kontextových reklám vrátane bannerov až po remarketing a YouTube video kampane.

Študenti absolvujú v rámci kreditného systému jeden a pol hodinové kurzy desaťkrát za semester, pričom ak sa prihlásite tento rok, tak môžete kurz absolvovať zadarmo. Podmienkou pre prihlásenie sa do kurzov je aspoň základná znalosť rozhraní a výstupom z kurzu je akreditovaný certifikát Google Analytics a Google AdWords.

Prihlasovať do kurzov sa môžu študenti priamo na stránke Akadémie médií vyplnením prihlasovacieho formulára.