Ktoré články, návody alebo prezentácie nás v agentúre najviac zaujali v decembri? Tu je náš výber.

[icon image=“ss-link“ size=“small“ cont=“yes“ float=“left“]Transparent Pricing: What Your Money Goes Toward With Buffer
Zaujíma vás financovanie technologických firiem v zahraničí? Spoločnosť Buffer zverejnila (takmer) všetko o svojom financovaní na svojom blogu.

[icon image=“ss-link“ size=“small“ cont=“yes“ float=“left“]Zoznam.sk blokuje e-maily z MailChimpu
Posielate svojim klientom newslettery z Mailchimpu? Tí, ktorí majú mailovú schránku v Zozname, si ich neprečítajú.

[icon image=“ss-link“ size=“small“ cont=“yes“ float=“left“]Illustrated Guide to Advanced On-Page Topic Targeting for SEO
Na Buffer blogu nájdete najčastejšie chyby spojené s obrázkami v článkoch na blogu spolu s návodom, ako to robiť správne.

[icon image=“ss-link“ size=“small“ cont=“yes“ float=“left“]Your Start-to-Finish Guide to Using Google’s Disavow Tool
Komplexný návod pre tých, ktorí potrebujú využiť nástroj na dištancovanie sa od odkazov (Disavow Tool) v Google Webmaster Tools.

[icon image=“ss-link“ size=“small“ cont=“yes“ float=“left“]Introducing the new AdWords Editor, turned up to 11
Google uvoľnil už jedenástu verziu svojho AdWords Editora. Je to najväčšia aktualizácia tohoto programu od roku 2006.

[icon image=“ss-link“ size=“small“ cont=“yes“ float=“left“]The complete guide to implementing Rich Snippets, structured data, Schema.org and Micro Data.
Názov tohoto článku nie je zavádzajúci. Ak sa chcete naučiť pracovať so štrukturovanými dátami (rich snippets), tak tu nájdete všetko podstatné.

[icon image=“ss-link“ size=“small“ cont=“yes“ float=“left“]Jak změnou homepage zvýšit konverzní poměr o 39 % za 30 dní
Zaujímavá case study z Českej republiky. Ako pomocou A/B testovania hlavnej stránky za mesiac zvýšiť konverzný pomer o 39%.

[icon image=“ss-link“ size=“small“ cont=“yes“ float=“left“]A brief history of web design for designers
Stručná (a animovaná) história webdizajnu od roku 1989 až do dnes.

[icon image=“ss-link“ size=“small“ cont=“yes“ float=“left“]Mitt Romney’s campaign tweets had to be approved by 22 different people
A jedna zaujímavosť na záver. Tweety pre prezidentského kandidáta Mitta Rommneyho v kampani schvaľovalo až 22 ľudí.

Ďalší výber vám prienesieme začiatkom februára. Máte pre nás tip na iný zaujimavý článok? Napíšte nám komentár.